Ако ще караш на бензин без да махаш маркучите за антифриза от изпарителя задължително изпусни налягането на метана от тръбата към изпарителя! Т.е. да няма никакво налягане в изпарителя!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 166 2.0 Прегрява , оба4е е на метанов инжекцион
Collapse
X
-
Казва ми един майстор,че може водната помпа да превърта и реално един път работи, един път не и ебава термостата, ту е отворен ту е затворен. И за тва има постянно въздух според него, щото като почвам да я обезвъздушавам постояно вади въздух на запалена кола. Долу при радиатора . То и е време за смяна така или иначе и ше я сменя първо нея , поне е 60 лв. и сам ще си я сменя. Бахти тука имаме автобояджиен сервиз, ма покрай тая алфа станахме мотьори с баща миМерси за бързата реакция пичове, ше поствам как се развиват нещата.
Comment
-
Първоначално публикувано от dan_vasilev Покажи съобщениеЕми хванахме се на хорото и свалихме водната помпа, всичко и е наред и няма проблеми. Остава главата, междувременно свалих и радиатора, ще го проверим за някви дупчици и ще го промием, и ше събирам пари за ремонт на главата и така....
Comment
-
На изпарителя му махнахме маркучите и го заобиколихме, да не влиза в системата въобще. И пак загрява, само главата може да е. То хубаво да ида на качествен сервиз, ама трябва да имам поне 300-400 лева в джоба. Като гледам ремонтите на главата... То може да са само гарнитурите, ама труда за свалянето пак е много. Тъй че до края на месеца ше я вкарам в бокса и другия ще я оправя.
Comment
-
Първоначално публикувано от dan_vasilev Покажи съобщениеНа изпарителя му махнахме маркучите и го заобиколихме, да не влиза в системата въобще. И пак загрява, само главата може да е. То хубаво да ида на качествен сервиз, ама трябва да имам поне 300-400 лева в джоба. Като гледам ремонтите на главата... То може да са само гарнитурите, ама труда за свалянето пак е много. Тъй че до края на месеца ше я вкарам в бокса и другия ще я оправя.
Проверете резистора , който стои на дифузора на пярката!!!sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеПак казвам, проверете дали работят първа и втора степен на вентилаторната пярка и на колко градуса включват и изключват!!!
Проверете резистора , който стои на дифузора на пярката!!!Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Малко се повтарям, ама най, най, най-първото нещо е термостата! Първо него вадя, пък ако ще и да е на 2 дена.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеПо-нагоре каза, че перката върти и на втора степен, освен това каза, че радиатора е студен, а мотора е на 120* т.е. проблем с вентилатора и датчиците няма.
като върти на 2-ра не значи че върти и на 1-ва!
Много ясно че ще е студен радиатора - като кипне чайника и прави възглавница!
Няма да се обаждам повече - като гледам има достатъчно "специалисти" в темата!
Чукайте си дебелите глави
Някой чувал ли е че системата може да се провери за наличие на изгорели газове в нея?
Елементарно е и отнема 2 мин!Last edited by pininfarina; d.m.y г., 17:56.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениекато върти на 2-ра не значи че върти и на 1-ва!
Много ясно че ще е студен радиатора - като кипне чайника и прави възглавница!
Няма да се обаждам повече - като гледам има достатъчно "специалисти" в темата!
Чукайте си дебелите глави
Някой чувал ли е че системата може да се провери за наличие на изгорели газове в нея?
Елементарно е и отнема 2 мин!Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеПрочети пак темата от начало и обърни по-специално внимание на пост 14 и ще разбереш дали и кога върти пЯрката и вместо да се заяждаш ако имаш нещо да кажеш което ще помогне да се диагностицира проблема го кажи
МИ написал съм го! Какви са тия градуси, на които се включва 2-рата степен на пЯрката? Първата степен включва ли се ? Ти видя ли да го пише в 14-ти пост!
Каквото трябва съм го написал, който иска да проверява, който е наивник и знае много да слага няколко стотачки в джоба и да отива на майстор, който не пречи да му отстрани елементарен проблем и да му каже след това че е била много сериозна работата
Добре сте свалили водната помпа ама работата и се установява елементарно и без да се сваля - т.е. да сваляш ангренаж)))
Айде успех с ремонтаLast edited by pininfarina; d.m.y г., 18:04.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от dan_vasilev Покажи съобщениеАбе тая кола направо :X Тука.... Карам си я нормално вси4ко наред 90 температура, сменен термостат , обезвъздушена, спирам я , паля я пак след 10 минути и дига температура става 120, почва да кипи... Наблъска се с въздух колата. Доливам пак обезвъздушавам, карам я пак така 1-2 дни и пак спирам я нормално, паля и бам температурата полудява??? Главата ли ми е за смяна, кво може да е ??? И тва го прави ей в тва време, дето е 20 градуса вечерта и по-малко, не да е трафик или някаф гърч, на равното..... Помагайте пичове и мерси предварително.
Аз я паля на бензин , обръшя си тя и карам само на метан ? Може ли от него да проблема по няква линия ???
Чичо, реши ли си проблема с колата?
Добре щеше да е да споделиш и тук!
Хубаво е като отвориш тема всеки да даде акъл а като решим проблема - е*ал съм гиsigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
Comment